Ota yhteyttä

Laskutustiedot ja häiriötiedotteet

Tältä sivulta löydät laskutustietomme sekä tiedotteet palveluissamme esiintyvistä häiriöistä tai muutoksista. Jos etsit pääkonttorimme osoitetta, myynnin yhteyshenkilöitä tai mediatietoja, siirry sivulle Yhteystiedot ja media.

Ostoreskontra

Huomioithan, että olemme siirtyneet kokonaan verkkolaskutukseen emmekä tästä syystä voi ottaa vastaan paperilaskuja.

Ilmoitathan meille osoittamassasi laskussa, mitä yhtiötä laskutat ja yhtiön Y-tunnuksen. Laskulla tulee myös näkyä tilaajan nimi ja kustannuspaikka.


Mikäli verkkolaskutus ei ole mahdollista, vastaanotamme laskut pdf-muodossa yhtenä dokumenttina (liitteet samassa dokumentissa) osoitteeseen ostolaskut@remeo.fi
Lataa laskutustiedot
Ostoreskontra
Verkkolaskutus
Remeo Group Oy
Linjatie 6, 01260 Vantaa
Y-tunnus: 2794216-1
OVT-tunnus: 003727942161
Verkkolaskuoperaattori: Basware Oyj
Operaattorin välittäjätunnus: BAWCFI22
Remeo Oy
Linjatie 6, 01260 Vantaa
Y-tunnus: 0946005-4
OVT-tunnus: 003709460054
Verkkolaskuoperaattori: Basware Oyj
Operaattorin välittäjätunnus: BAWCFI22
Remeo Refining Oy
Linjatie 6, 01260 Vantaa
Y-tunnus: 3265904-5
OVT-tunnus: 003732659045
Verkkolaskuoperaattori: Basware Oyj
Operaattorin välittäjätunnus: BAWCFI22

Myyntireskontra

Saitko meiltä hyvityslaskun? Kohdistus- ja palautuspyynnöissä pyydämme olemaan yhteydessä myyntireskontraamme.

Reklamaatioissa ja laskun sisältöön liittyvissä asioissa pyydämme olemaa yhteydessä asiakaspalveluumme.
Lataa laskutustiedot
Haluatko pyytää tarjouksen tai tehdä muutoksia palveluihisi? Hoida asia kätevästi lomakkeella.

Häiriötiedotteet

Tiedotamme tässä mahdollisista muutoksista asiakaspalvelumme aukioloajoissa tai viivästyksistä, joita palveluissamme voi satunnaisesti esiintyä esimerkiksi huonojen keliolosuhteiden vuoksi.

Huolehdithan osaltasi, että tyhjennettäville jäteastioille on esteetön ja turvallinen pääsy. Kiitos!
Asiakaspalvelun aukioloajat juhannuksena
11 Jun
2025
10:00

Palvelemme juhannusviikolla maanantaista torstaihin normaalien aukioloaikojemme puitteissa. Perjantaina 20.6.2025 asiakaspalvelumme on kiinni. Olemme auki maanantaina 23.6.2025 taas normaalisti.

Monilokeropalvelu päättyy Turun ja Uudenkaupungin alueilla lokakuussa 2025
10 Apr
2025
12:50

Jätelainsäädännön ja jätehuoltomääräysten uudistuksen myötä pakkausjätteiden keräys siirtyy kunnallisen toimijan vastuulle. Tämä muutos tarkoittaa sitä, että Remeon monilokeropalvelut Turun ja Uudenkaupungin alueella loppuvat.  

Tällä hetkellä Remeon monilokeroastioihin lajitellaan:

  • kartonki-, lasi- ja metallipakkauksia
  • sekä polttokelpoista sekajätettä.

Remeo tarjoaa jatkossa sekajätteen keräystä ilman monilokeroratkaisua. Mikäli sinulla on Remeon monilokeroastia se muutetaan automaattisesti sekajäteastiaksi 6.10.2025.  

Jos haluat jatkaa monilokerokeräystä voit olla yhteydessä Lounais-Suomen Jätehuoltoon (LSJH). Lokakuusta 2025 alkaen LSJH tarjoaa monilokeropalvelua, jossa kerätään kartonki-, muovi-, lasi- ja metallipakkauksia, mutta ei sekajätettä.

Mikäli haluat tehdä muutoksia Remeon palveluun, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Usein kysytyt kysymykset:

Mitä minun tarvitsee tehdä?

Muutos ei vaadi sinulta toimia ja nykyinen monilokeroastiasi muuttuu automaattisesti sekajäteastiaksi 6.10.2025. Jos haluat jatkaa monilokeroastian käyttöä voit olla yhteydessä Lounais-Suomen Jätehuoltoon, joka kerää monilokeroastioissa kartonki-, muovi-, lasi- ja metallipakkauksia, mutta ei sekajätettä.

Milloin muutos tapahtuu?

- Remeon monilokerokeräys päättyy 5.10.2025.

- Nykyinen monilokeroastia muuttuu automaattisesti sekajäteastiaksi 6.10.2025. Tämä ei vaadi sinulta toimenpiteitä.

Haluan luopua monilokerosta jo aiemmin – mitä teen?

- Tarjoamme sinulle mahdollisuuden vaihtaa nykyinen monilokeroastia sekajäteastiaksi. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

- Halutessasi voit tilata uuden vuokra-astian sekajätteelle tai vaihtaa paperiastian sekajäteastiaksi.

Muut käytännön toimet

- Remeo kerää sisäastiat pois ja tarroittaa jäteastiat uudelleen osana muutosta.

Muutospyynnöt ja kysymykset

- Mikäli haluat tehdä muutoksia jätepalveluihisi tai kysyä lisää, otathan yhteyttä Remeon asiakaspalveluun.

Usein kysyttyä

  • Maksuajan pidennyksissä asiakas voi olla yhteydessä laskutuskumppanimme Intrum Oy:n asiakaspalveluun, maksuvalvonta@intrum.com tai 09 2291 1790.

  • Veloitamme hukkanoudosta silloin, kun olemme yrittäneet käydä tyhjentämässä jäteastiaa, mutta tyhjennys ei ole ollut mahdollista meistä riippumattomista syistä. Tällainen syy voi olla esimerkiksi se, että toinen ajoneuvo on estänyt pääsyn jäteastialle tai yleinen tie on ollut poikki tietöiden vuoksi.