Asiakasraportointi

Monipuolinen raportointi
Remeon raportointijärjestelmässä pystyt vertailemaan jätehuoltosi kehitystä yhdessä tyhjennyskohteessa tai useamman kohteen välillä. Käytössäsi on jätehuollon tietoa niin avainlukuina, erilaisina kuvaajina kuin taulukossakin. Saat järjestelmästä lain vaatiman jätekirjanpidon ja siirtoasiakirjat, ja voit ladata tarvitsemasi dokumentit helposti itsellesi.
Asiakasraportointi sisältää tiedot kertyneistä jätemääristä jätejakeittain ja tyhjennyskohteittain. Raportoinnista löydät jätemäärät ja kustannukset eriteltynä palveluittain. Lisäksi voit seurata raporteista havainnollisina visualisointeina yrityksesi kierrätysastetta ja sitä, kuinka suuri prosentti jätteestäsi on saatu hyötykäyttöön.


Lain edellyttämää tietoa jätehuollon johtamiseen
Jätehuollon johtamiseen tarvitaan tietoa. Nämä lain edellyttämät asiakirjat löydät raportointipalvelustamme:
- Jätekirjanpitoa edellytetään jätelainsäädännössä yrityksiltä silloin, kun toiminnasta muodostuu vaarallisia jätteitä tai yli 100 tonnia jätettä vuodessa.
- Siirtoasiakirja vaaditaan tiettyjen jätteiden kuljettamisesta. Toimitamme jätteiden siirtoasiakirjat myös kansalliseen SIIRTO-rekisteriin.
- YLVA-raportointia vaaditaan vuosittain ympäristöluvallisilta toimijoilta. YLVA-raportointia varten saat meiltä ladattavan raportin, josta voit ottaa tarvittavat tiedot edelleen viranomaisraportointiin.
Jatkuvasti kehittyvä jätehuolto
Jätehuollon kehittämiseen ja sen tavoitteiden seurantaan tarvitaan tietoa. Tavoitteet liittyvät tyypillisesti kierrätysasteeseen, kokonaisjätemäärään tai tietyn jätteen määrään sekä näihin liittyviin kustannuksiin. Tietoa läpikäymällä ja analysoimalla saamme selville, millaisia asioita jätehuollossa tulisi kehittää ja mitä toimenpiteitä tarvitaan tavoitteiden saavuttamiseksi.
